16 Μαρτίου 2011

ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ;

Για τον Κούγια και τον Πατέρα; Για τον μΠέο; Για το ξεφτιλισμένο πρωτάθλημα. Για το οτι ΑΚΟΜΑ δεν έχει γίνει τίποτα για την σφαγή στο Καραϊσκάκη; Για τα play-offs; Τί σκατά να γράψω; Δεν σας κρύβω οτι υπάρχουν στιγμές που πραγματικά νιώθω οτι κοροϊδεύω πλέον τον εαυτό μου με το blog αυτό. Ίσως έκανε τον κύκλο του και πλέον δεν έχει άλλο νόημα. Ίσως μεγάλωσα εγώ και πλέον δεν έχω όρεξη ή ανάγκη να γράφω τα εσώψυχα μου για τον Παναθηναικό γιατί ίσως πλέον δεν έχω άλλη ψυχή για τον Παναθηναικό. Ίσως αν τα πράγματα ήταν γενικότερα καλύτερα στο Ελλ. πρωτάθλημα να είχα όρεξη. Αλλά τώρα; Γιατί πραγματικά ΓΙΑΤΙ να ασχολούμαι;


Περιμένω με καρτερικότητα μπας και αλλάξει επιτέλους κάτι σε αυτή τη σαπίλα. Θα γράφω στο twitter που τουλάχιστον έχει ενδιαφέρον. Εδώ θα γράψω όταν έχει πλέον νόημα κάτι.