31 Ιουλίου 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΑΝΗΚΕ ΑΝΩΤΕΡΟΣ!

Και λέω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ γιατί θυμάστε στο πρόσφατο παρελθόν με κάτι ομαδούλες καφενεία που παίζαμε στην Ευρώπη σε κάτι προκριματικούς πάλι και φτύναμε αίμα μπας και τις κερδίσουμε και φυσικά πού να δούμε μπάλα Ιούλιο μήνα. Τωρα όμως ο κύριος H10C με τους παίχτες και την ομάδα γενικότερα που φτιάχνει θέλει να μας παλαβώσει όλους γιατί και μπάλα βλέπουμε και ΚΥΡΙΩΣ βλέπουμε αλλαγή νοοτροπίας: ΠΑΘΟΣ-ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ-Η ΜΠΑΛΑ ΚΑΤΩ-Ο Ρ Ε Ξ Η ΓΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΓΓΑΡΕΙΑ!!!

Εμένα τουλάχιστον αυτή την εικόνα μου έδωσε χτες ο Παναθηναικός. Μπροστά σε 50000 φοβερό λαό (καλοκαιριάτικα δεν νομίζω οτι άλλη ομάδα της Ελλάδας ή της Ευρώπης θα μάζευε τόσο κόσμο για προκριματικά β' γύρου), η ομάδα ειδικά στο πρώτο ημίχρονο ήταν φανταστική (πάντα κρίνουμε και το χρονικό διάστημα της προετοιμασίας που βρισκόμαστε), στο δεύτερο έπεσε λίγο η απόδοση (ρε Χριστοδουλόπουλε άσε τις ντρίπλες) αλλά πάλι καταφέραμε να βάλουμε ένα γκολ ακόμα και ουσιαστικά πάμε στην Τιφλίδα για διακοπές. Highlights της βραδιάς η απόδοση του α΄ ημιχρόνου γενικά αλλά και του Νίνη, ο Ίβανσιτς, ο Σιμάο και φυσικά ο Σαλπιγγίδης! Εννοείται πως αν η ομάδα ρολάρει παραπάνω και με τις απαραίτητες προσθήκες των ανέτοιμων ακόμα νέων παιχτών αλλά και με την βοήθεια αυτού του κόσμου, εφέτος θα πάει ΠΟΛΥ ψηλά! Ακόμα δεν είδαμε τίποτα μάγκες. Προσδεθείτε, το ταξίδι ξεκινά!

ΥΓ: Τώρα για τις μεταγραφές και που γκρινιάζουν μερικοί επειδή δεν ήρθε το σούπερ-ντούπερ όνομα στην επίθεση και στην άμυνα εγώ το μόνο που έχω να πώ είναι οτι φέτος άλλαξαν πολλά πράγματα, ας έχουμε λίγη εμπιστοσύνη επιτέλους και λίγη αισιοδοξία και ας σταματήσουμε την μιζέρια. Εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι τυφλά τον Τεν Κάτε και δεν νομίζω να προδόσει την εμπιστοσύνη μου/μας.

ΥΓ2: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΖΙΟΛΗΣ ΟΕΟ? ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ!!!