30 Μαρτίου 2008

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ...

Πάλι καλά που βάζαμε τα πέναλτι. Πάλι καλά που κατάλαβε ο μαέστρος στον πάγκο οτι η ομάδα με Τζιόλη στο κέντρο είναι για τ'ανάθεμα και γενικά δεν γίνεται μέσα στην έδρα μας ρε γαμώτο να πηγαίνουμε για τη νίκη και να μου βάζει 3 αμυντικά χαφ!!! Με το που άλλαξε τα 2/3 του κέντρου αμέσως μεταμορφωθήκαμε, πιέσαμε και καταφέραμε να νικήσουμε. Αξιοσημείωτη η προσφορά του Μόρις επίσης με τα 2 πέναλτι που χάρισε σήμερα στον αντίπαλο. Και εις ανώτερα. Γενικά πάντως ήμαστε πάλι ένα μάτσο χάλια και ακόμα και θαύμα να γίνει και να πάρουμε πρωτάθλημα η ομάδα θέλει ολικό ρεκτιφιέ για να στρώσει. Αλλά με τον Τζίγγερ ¨ηγέτη¨ κανείς δεν ξέρει.......

-1 βαθμούς από την κορυφή και -1 βαθμούς Κελσίου στην παγωμένη Λεωφόρο όπου ως συνήθως κάνανε πάρτυ οι φιλοξενούμενοι. Τραγική, απαράδεκτη εικόνα που προσωπικά με πιάνει η καρδιά μου. Τζίγγερ, ωραίο θέαμα έτσι; Μπράβο, συνέχισε έτσι. Ούτως ή άλλως οι μέρες σου στο τιμόνι της αγαπημένης ΜΑΣ ομάδας είναι μετρημένες.

ΥΓ: Σχετικά με τον Πεσέιρο:Δεν θεωρώ οτι είναι χειρότερος από Μαλεζάνι, Μπάκε, Σκάζνι, κοκ. Αλλά το ότι από το μηδέν φτάσαμε στο 3 εμένα δεν μου αρκεί. Εγώ θέλω τον Παναθηναικό στο 10. Ο Πεσέιρο είναι υπερσυντηρητικός, με πολλά κολλήματα που σίγουρα όμως φαίνεται οτι δουλεύει την ομάδα στην προπόνηση. Αλλά αυτό ΔΕΝ φτάνει.