12 Φεβρουαρίου 2007

ΠΙΑΣΤΗΚΑ ΜΑΛΑΚΑΣ

Ναι το παραδέχομαι. Έσφαλα. Δεν έπρεπε να μιλάω ειρωνικά περι ντέρμπυ για το ματς με τον ΟΦΗ. Έπρεπε να κυριολεκτώ. Ήταν ντέρμπυ. Πραγματικά ρε γαμώτο ήμουν σίγουρος οτι θα νικούσαμε. Και εύκολα. Ήμουν σίγουρος οτι θα το έδινε το ματς ο ΟΦΗ, δεδομένου οτι μας έκοψαν βαθμούς στον πρώτο γύρο. Τελικά για ακόμα μια φορά είμαστε και κερατάδες και δαρμένοι. Και όλοι έχουν τον ΟΦΗ για παράρτημα μας (ασχέτως αν όλα δείχνουν το αντίθετο) και ο ΟΦΗ κάθε φορά λυσσάει να μας νικήσει. 4 βαθμούς μας έκοψε φέτος ο ΟΦΗ και αυτή ίσως ήταν μια τρανταχτή απόδειξη οτι ακόμα και αν υπάρχει ιδιοκτησιακή σχέση μεταξύ ΠΑΟ-ΟΦΗ ή η ιδιοκτησία είναι τελείως ηλίθια, ή είναι το άκρον της ακεραιότητας και της ισονομίας. Μάλλον το πρώτο...

-11 από την κορυφή, χάσαμε την ευκαιρία να πάρουμε προβάδισμα για την δεύτερη θέση (ω ξεφτίλα θέε μου) και παρουσιάσαμε πάλι μια εικόνα στην άμυνα βγαλμένη από τα very best του ερασιτεχνικού πρωταθλήματος. ΓΚΟΥΜΑ ΠΑΡΑΤΑ ΤΑ. Μόνο κακό κάνεις. Φυσικά δεν παραβλέπω το πέναλτι που δεν μας έδωσε το κοράκι στο 91 αλλά τον καταλαβαίνω. Σου λέει τους έδωσα ήδη 2 ας βάλουν και κάνα μόνοι τους. Όσο για τον Σηφάκη, κρίμα που αποδείχτηκε τόσο μαλάκας και κομπλεξικός γιατί τον συμπαθούσα. Θα το λέω και θα το φωνάζω συνέχεια μπας οι κραυγές αγωνίας μου φτάσουν μέχρι τα γεμάτα χαβιάρι και σολωμό αυτάκια του Τζίγκερ:

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΑΜΩΑΜΥΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ???


ΥΓ: Τελικά ο μΠΑΟΚ πότε παίζει για την ιστορία του; Γιατί χτες στήθηκε κανονικά από τον Απόλλωνα αλλά φυσικά δημοσιογραφίσκοι της πόλης μου θα το περάσουμε στα ψιλά αυτό ε;