1 Μαρτίου 2007

ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ...

Δεν μπορεί ο μόνος στόχος να είναι το κύπελλο και να μην μπορούμε να τα δώσουμε ΟΛΑ για την Ξάνθη και να της ρίξουμε 2-3 γκολάκια να περάσουμε από τώρα στον τελικό. Δεν γίνεται να αποτελεί δικαιολογία οτι και καλά είχαμε το μυαλό στο ντέρμπι με τον γαύρο. Δεν λέω στο πρώτο ημίχρονο χτες παίξαμε πάρα πολύ καλά αλλά στο δεύτερο η εικόνα ήταν κάτι παραπάνω από απογοητευτική. Εμένα αυτή η ισοπαλία δεν μου άρεσε καθόλου γιατί άντε τώρα να πας να νικήσεις μέσα στην Ξάνθη. Οχι οτι είναι η απόρθητη έδρα αλλά δύσκολα δέχεται γκολ εκεί η Ξάνθη και αν το ματς πάει παράταση ή πέναλτι τότε είναι ρώσσικη ρουλέτα. Χτες με ένα μονο γκολ κατά 99% εξασφαλίζαμε την είσοδο μας στον τελικό. Τον μοναδικό μας στόχο επαναλαμβάνω.

Άντε να δούμε τώρα πόσα απίδια πιάνει ο σάκος μέσα στο Καραϊσκάκη με τα προκλητικά γαυράκια που λένε θα βγάλουνε και αλβανικές σημαίες για τον Νίνη. Τέτοιοι που είναι φυσιολογικό μου ακούγεται. Αυτά ταιριάζουν σε υπανθρώπους. Το ματσάκι με τον γαύρο είναι διπλό από Καλαμαριά μέχρι Καραϊσκάκη μεριά και να μου το θυμηθείτε. Μπορεί να φταίει που ο γαύρος έχει εξασφαλισμένο το πρωτάθλημα, μπορεί εμείς να παίξουμε εκπλητικά, δεν ξέρω πως και γιατί αλλά είμαι βέβαιος οτι θα νικήσουμε τον γαύρο την Κυριακή. Όχι οτι θα γίνει και κάτι ουσιαστικό αλλά πρέπει να τους ταπεινώσουμε μέσα στο μπουρδέλο τους. Είμαστε καλύτεροι τους. Δίκαια παίρνουν το πρωτάθλημα γιατί είμαστε και φέτος βασικά για τα πανηγύρια αλλά από τον γαύρο μια φορά καλύτεροι είμαστε. ΣΕ ΟΛΑ και ΠΑΝΤΑ.
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!