4 Ιουνίου 2007

2 ΧΡΟΝΙΑ NORTHERN SHAMROCKS

Για μένα σημαίνει πολλά αυτό το πράγμα. Πρώτα απ' όλα οτι επιτέλους καταπιάστηκα με κάτι και δεν το παράτησα. Τουλάχιστον όχι ακόμα. Μεγάλη μου χαρά και τιμή και ευχαριστώ όσους λίγους με διαβάζουν τακτικά και όσους πέρασαν και έφυγαν αμέσως. Φυσικά και δεν περιμένω να συμφωνούν όλοι με τις απόψεις μου απλά είμαι πολύ χαρούμενος με έναν αριθμό ανθρώπων μπορώ και μοιράζομαι τις σκέψεις μου και την κριτική μου για την ομάδα της καρδιάς μου. Πάμε γερά λοιπόν, μέχρι να κατακτήσει ο Παναθηναικός το Champions League εδώ θα είμαστε....(λέμε τώρα)

Διαβάζω τελευταία στα πρωτοσέλιδα (σιγά μην αγοράσω αθλητική εφημερίδα) για τους παιχταράδες που θα φέρουμε πάλι και τον σχεδιασμό της νέας χρονιάς και αναρωτιέμαι πόσο πραγματικά τυχεροί είμαστε που έχουμε έναν τέτοιο πρόεδρα που με την διορατικότητα του και την διαίσθηση του προνόησε το άτομο και έβαλε σαν τεχνικό διευθυντή τον υπερμέγιστο και παγκοσμίως αναγνωρισμένο ως τεράστιου γνώστη της μπάλας και κάτοχου ντοκτορά στο management ΒΕΛΙΤΣ. Πραγματικά αισθάνομαι τρομερή εμπιστοσύνη στον πρώην βοηθό του Φερνάντο Σάντος που δούλευε στην ΑΕΚ και τώρα μας προέκυψε βασιλικότερος του βασιλέως. Είμαι βέβαιος πως θα περάσει τη νοοτροπία του νικητή στους παιχταράδες μας (νυν και μελλοντικούς). Σίγουρα θα εισηγηθεί την απόκτηση φοβερών παιχτών σε συνεργασία με τον υπερπροπονητή Πεσέιρο (αλήθεια αυτός πότε με το καλό έρχεται;), παιχτών που θα κάνουν την διαφορά (όπως ο Ρομέρο και ο Βίκτορ πέρισυ).

Μπράβο και στον Τζίγγερ που θα βάλει επιτέλους βαθιά το χέρι στην τσέπη (προσοχή ρε τα καβούρια) για να ενισχύσει την ομάδα σε θέσεις που πραγματικά πονάει (όπως πχ του τερματοφύλακα όπου θέλουμε τον τρίτο της εθνικής Ελβετίας(!!!)). Απορώ πότε θα βγεί η βρώμα για τον Σούκερ,εεεε συγνώμη τον Σαβιόλα εννοούσα για να έχουμε και κάτι εμείς οι βλάκες οι οπαδοί να χαιρόμαστε και να αποπροσανατολιζόμαστε.....

Καλό καλοκαίρι παίδες...