19 Οκτωβρίου 2008

Γ Ι Α Τ Ι ???

Γιατί ρε Τεν Κάτε που σε στηρίζουμε, σε γουστάρουμε κτλ κτλ, γιατί ρε φίλε πας και μου ξεκινάς το αρχιπαλτό τον Μάντζιο; Πώς σου ήρθε αυτή η φαινή ιδέα; Εξήγησε μας σε παρακαλώ και εμάς γιατί όταν είδα τον Μάντζιο να ξεκινά λέω δεν μπορεί με γελάνε τα μάτια μου! Και η κουτσή Μαρία ήξερε οτι σήμερα το ματς πήγαινε καρφί για Χ, έτσι και φυσικά δεν ξαφνιάστηκα από το αποτέλεσμα.

Στο πρώτο ημίχρονο ένας Παναθηναικός χάλι μαύρο, ένας ΠΑΟΚ δυο χάλια μαύρα και στο δεύτερο ημίχρονο ανεβήκαμε, πιέσαμε, ο Ρουκάβινα συνέχεια γλυστρούσε αλλά γκολ δεν βάλαμε και έμεινε το ματς στο Χ, σε ένα πολύ κακό ματς που είχα όμως την τύχη να παρακολουθήσω μέσα από το γήπεδο και η εμπειρία να σας πώ την αλήθεια την περίμενα καλύτερη. Ίσως φταίει οτι δεν ήμουν στο ΟΑΚΑ βέβαια αλλά μέσα στην κατάμεστη Τούμπα που σίγουρα την έχω δει και σε καλύτερη φόρμα. Υπήρχαν φάσεις βέβαια που γινόταν χαμός αλλά σε γενικές γραμμές το κλίμα ήταν απλά ζεστό και όχι καυτό.

Η διαιτησία κλασσικά απαράδεκτη με τον Κύρκο να σφυρίζει κάθε 10 δευτερόλεπτα, ενώ από παίχτες ξεχώρισα τον Μάτος, τον Ίβανσιτς και τον Ρουκάβινα από εμάς αλλά και εντύπωση μου έκανε το πάθος του Καραγκούνη που μπήκε για πολύ λίγο αλλά παρότρυνε με φωνές συνεχώς τους συμπαίκτες του αλλά και η ψυχραιμία του Σάλπι (για πόσο ακόμα ρε μπαόκια θα σας φταίει το παλλικάρι;). Παρακάτω μερικές εικόνες από το ματς (as promised):