1 Ιουλίου 2010

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ?

Παιδιά συγνώμη αλλά δεν μπορώ να προχωρήσω σε αναλύσεις για το χάος που επικρατεί με τα διοικητικά της ομάδας. Όχι πως μπορώ και δεν θέλω. Πραγματικά δεν μπορώ, μου είναι αδύνατο! Δεν μπορώ να βάλω το μυαλό σε μια διαδικασία σκέψης, ανάλυσης, διήθησης των γεγονότων έτσι ώστε να παρουσιάσω μέσω του blog αυτού την γνώμη μου. Όποιος μπορεί ευχαρίστως να τον ακούσω.


Εγώ για άλλο λόγω θέλω να γράψω. Ακριβώς πού έχει χαθεί ο Παναθηναικός μας; Αυτό το ερώτημα με βασανίζει τον τελευταίο καιρό. Έχει χαθεί σε ένα χάος ανακοινώσεων; Έχει χαθεί στην ανοργανωσιά της διοίκησης, έχει χαθεί στα σημεία των δύσκολων οικονομικών καιρών; Έχει χαθεί στον κυκεώνα της ανικανότητας και επιπολαιότητας του Τζίγγερ ή της αλαζονείας και φλυαρίας του Βγενόπουλου; Όταν ένας απλός οπαδός με ένα μέσο νοητικό επίπεδο βλέπει όλα αυτά που γίνονται, γιατί να μην σιχτιρίσει τα πάντα και να ασχοληθεί με κάτι άλλο; Προσωπικά με έχουν κάνει να σιχαίνομαι πλέον να ασχολούμαι. Και λυπάμαι για αυτό. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τις ανακοινώσεις και έχω εδώ και αρκετό καιρό πάψει να ασχολούμαι με τα τεκταινόμενα. Έχω μείνει στο ότι ο Βγενόπουλος θέλει να αγοράσει αλλά δεν αγοράζει και ο Τζίγγερ θέλει να πουλήσει αλλά δεν πουλάει! Και δεν έχουμε στην τελική εμείς οι οπαδοί την υποχρέωση να ασχολούμαστε με αυτές τις φαιδρότητες. Και ούτε πρέπει καν να ασχολούμαστε. Αλλά επειδή υπεραγαπάμε την ομάδα, μας εκμεταλλεύονται τα ΜΜΕ και μπαίνουμε και εμείς στο τρυπάκι να τρελλαινόμαστε επειδή τάχα μου δήθεν έβγαλε λέει αιχμηρή ανακοίνωση ο τάδε και απάντησε καυστικά ο δείνα. ΕΛΕΟΣ!


Έχω καταντήσει να έχω ξενερώσει χειρότερα από εποχές Μαλεζάνι, Μπάκε και Πεσέιρο και αν δεν γίνει κάτι σύντομα με βλέπω να το πουλάω το blog στο spiro και να την κάνω. Ο Παναθηναικός μας παρά την περσινή επιτυχία κινδυνεύει από το πουθενά να γίνει πάρα πάρα πολύ μικρός και ελπίζω να το αντιληφθούν οι υπεύθυνοι προτού να είναι αργά. Εγώ από εδώ μόνο ευχολόγια μπορώ να κάνω. Συγνώμη  και καληνύχτα......