29 Νοεμβρίου 2009

ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΕ Ο ΤΡΟΧΟΣ

Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου. Ο Παναθηναικός από κακή ομάδα που ήταν έγινε μέτρια γιατί πλέον δεν χάνει από τον Εργοτέλη και τον Αστέρα και την Λάρισα αλλά όταν παίζει με ολυμπιακό, με ατλέτικο, με γαλατάσαραι τρώει πάνω από 2 γκολ.

Συγχαρητήρια μάγκες, αναστήσατε έναν πεθαμένο ΞΑΝΑ, κάνατε μάγκα τον μήτρογλου και τον κάθε μήτρογλου και ο γαύρος έστω και με +1 είναι πρώτος και με άλλη ψυχολογία πλέον, ενώ εμείς πάλι γυρνάμε στην γκρίνια και στην εσωστρέφεια. ΜΠΡΑΒΟ ρε! Μπράβο σε όλους σας που πάλι όταν έπρεπε να δείξετε οτι είστε Παναθηναικός, οτι είστε η καλύτερη ομάδα ΠΑΛΙ τα σκατώσατε και καταφέρατε ΠΑΛΙ να μας ξενερώσετε όσο δεν πάει.

Εμείς κλασσικά πρέπει όπως εδώ και τόσα χρόνια να στηρίζουμε, να μην γκρινιάζουμε γιατί εμείς καταστρέφουμε την ομάδα, εγώ ειδικά που γράφω ένα blog μπορεί να φταίω και για την απώλεια 2-3 τίτλων και εσείς στα αρχίδια σας όλα. Εννοείται πως δεν χάθηκε ακόμα τίποτα και πως ακόμα είναι νωρίς αλλά έχω ΣΙΧΑΘΕΙ με αυτές τις κλισεδιάρικες δικαιολογίες. Είμαι ΟΠΑΔΟΣ του Παναθηναικού, φανατικός αντιγαύρος, τους σιχαίνομαι και η σημερινή ημέρα μόνο πίκρα και αηδία με γεμίζει. Δυστυχώς ανήκω στην μειοψηφία.